چوب حراج به حریم خصوصی کاربران واتس‌اپ!

چوب حراج به حریم خصوصی کاربران واتس‌اپ!

  • چوب حراج به حریم خصوصی کاربران واتس‌اپ!

    خبرگزاری ایسنا: یکی از بنیان‌گذاران واتس‌اپ به‌تازگی اذعان کرده است که خریداری سهام واتس‌اپ توسط فیس بوک به معنای فروختن حریم خصوصی کاربران این پیام‌رسان بوده است.

    برایان اکتون - یکی از بنیان‌گذاران اپلیکیشن پیام رسان واتس‌اپ - در گفت‌وگویی با مجله خبری فوربز اعتراف کرده است که حریم خصوصی و اطلاعات شخصی و محرمانه کاربران واتس‌اپ با تصاحب این شرکت توسط فیس‌بوک به حراج گذاشته شده است.

    وی کسی بود که در ماه مارس سال جاری میلادی پس از افشای رسوایی بزرگ فیس‌بوک مبنی بر همکاری با شرکت تحقیقاتی و مشاوره ای کمبریج آنالتیکا که به دنبال آن حریم خصوصی و اطلاعات شخصی کاربران فیس بوکی در اختیار آن قرار گرفته بود، کمپینی را تحت عنوان «حذف حساب کاربری فیس بوک» به راه انداخت و از بسیاری از اعضای این شبکه اجتماعی محبوب درخواست کرد که حساب‌های کاربری خود را در فیس بوک به نشانه اعتراض به اقدام غیراخلاقی این شبکه اجتماعی ببندند.

    برایان اکتون در سپتامبر سال ۲۰۱۷ میلادی بود که از فیس‌بوک جدا شد و حالا با راه‌اندازی این کمپین بر علیه فیس بوک، دلیل خروج و ترک از آن شرکت را تشریح کرده است. این در حالیست که واتس اپ در ازای دریافت ۱۹ میلیارد دلار به تصاحب و مالکیت فیس بوک درآمد و درحقیقت دلیل اصلی به ثروت رسیدن اکتون، فیس بوک بوده است.

    وی یکی از دلایل ترک فیس‌بوک را مقاومت‌های بی‌نتیجه خود در برابر تلاش فیس بوک برای درآمدزایی از پیام‌رسان رایگان واتس‌اپ و هم‌چنین عدم تمایل فیس بوک در اعمال مدل رمزنگاری سراسری ( end to end encryption) عنوان کرده است.

    وی در ادامه سخنانش گفت: فیس بوک عاشق تجارت است و من با این نوع نگاه به شبکه‌های اجتماعی موافق نیستم و نخواهم بود.

    جان کوم و برایان اکتون از بنیان‌گذاران اپلیکیشن پیام‌رسان واتس‌اپ بودند که توانست در مدت زمان کوتاهی نظر و توجه خیل عظیمی از کاربران اینترنت را به سمت و سوی خود جذب کند و به محبوبیت بی‌نظیری در میان اپلیکیشن‌های پیام‌رسان دست یابد.

    اپلیکیشن پیام‌رسان واتس‌اپ نیز از قابلیت Encryption End- to End یا رمزنگاری پیشرفته پشتیبانی می‌کند و از پروتکل‌های پیشرفته‌ای برای حفظ حریم شخصی کاربرانش برخوردار است.

    این اپلیکیشن که برای تمامی سیستم‌های عامل اندروید، iOS و ویندوز قابل استفاده است، در سال ۲۰۱۶ میلادی لقب پرکاربردترین پیام‌رسان جهان را گرفت.

    شرکت فیس‌بوک با در اختیار گرفتن و تصاحب شرکت واتس‌اپ در سال ۲۰۱۴، ۱۹ میلیارد دلار کسب کرد و از آن زمان تاکنون نیز با معرفی و افزودن قابلیت‌های جدید بدنبال جذب و حفظ طرفداران این پیام‌رسان بوده است .طبق تازه‌ترین آمار منتشر شده در ژانویه ۲۰۱۸، پیام‌رسان واتس اپ هم اکنون میزبان حدود ۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون کاربر فعال در ماه است.

 

برچسب ها: چوب,حراج,به,حریم,خصوصی,کاربران,واتس‌اپ!,
[ جمعه 6 مهر 1397 ] [ 21:35 ] [ کاووسی فر ]
[ ]

پاورپوینت بافت تاریخی فرسوده شهری محله عودلاجان

پاورپوینت بافت تاریخی فرسوده شهری محله عودلاجان

  • پاورپوینت بافت تاریخی فرسوده شهری محله عودلاجان

    دید کلی :

    دانلود فایل پاورپوینت بافت تاریخی فرسوده شهری محله عودلاجان، در حجم 34 اسلاید قابل ویرایش ، همراه با یک هدیه ویژه.

    توضیحات کامل :

    پاورپوینت بافت تاریخی فرسوده شهری محله عودلاجان، در حجم 34 اسلاید قابل ویرایش ، همراه با یک هدیه ویژه.

    بخشی از متن:
    چکیده:
    سازمان فضایی شهرهاي سنتی ایران در روند پیدایش خود همواره تابع منطق مکانی، فرهنگی و اجتماعی بستر خود بوده است. لذا حیات شهر و فضاهاي آن تداومی مبتنی بر زیبایی، خوانایی،عملکرد و هویت داشته است. شتاب پذیرش مناسبات نوین اقتصادي و اجتماعی بار سنگینی را برساختار و بافت تاریخی شهر وارد کرد و منجر به ظهور مفاهیم جدیدي از فضاهاي شهري شد بطوریکه تفاوت آشکارشان با فرهنگ زمینه و خاستگاه اجتماعی حاضر، منطق ارگانیک رشد و توسعه و کیفیت زندگی شهري را از بین برد.
    عولاجان یکی از محلات تاریخی شهر تهران می باشد که در مجاورت بازار واقع شده است.این محله در دهه های اخیر به دلیل نفوذ بازار با تغییرات ساختاری و کارکردی شدیدی مواجه شده است.
    با مطالعه محله معضلاتی همچون از هم گسیختگی سازمان فضایی قدیمی محله،فرسودگی شدید کالبد بناها ،بی توجهی به بنا و بافت تاریخی محله و تخریب انها ترک محله از سوی ساکنین اصلی محله و جایگزینی مهاجران و کارگران ،تبدیل واحدهای مسکونی به کارگاه و انبار و نیز وجود زمین های مخروبه و بایر وسیع که زمینه ساز ایجاد معضلات اجتماعی بوده و موجب گسست در بافت محله شده اند.

    "چشم انداز در نظر گرفته شده برای محله"
    محله ای مناسب برای سکونت و فعالیت،متناسب با هویت تاریخی،فرهنگی،گردشگری
    رویکردهای مداخله برای رسیدن به چشم انداز مذکور :
    انجام مطالعات جامع محله در راستای
    احیای هویت تاریخی
    نوسازی همه جانبه بافت در تمام ابعاد کالبدی،اجتماعی،اقتصادی
    پالایش فعالیت ها و بهره ور کردن اقتصادی انها از طریق نوسازی و بهسازی محیط
    ایجاد نقش گردشگری برای محله
    برقراری امنیت اجتماعی از طریق از بین بردن فضاهای بی دفاع
    بهبود شبکه معابر داخل محله
    اولویت دادن به حرکت پیاده و محدود ساختن حرکت اتومبیل
    و...

    فهرست مطالب:
    چکیده
    مقدمه
    بررسی عوامل فرسودگی
    شناخت
    سیر تحول تاريخي
    معرفی محدوده طرح
    بررسي وضع موجود
    ويژگي هاي جمعيتي
    ويژگي هاي اجتماعي
    ويژگي هاي اقتصادي
    بررسي و تجذيه و تحليل
    بررسي سازمان فضايي تاريخي عودلاجان
    جمع بندي موضوعات
    طراحي
    رويكردهاي طراحي
    اهداف طراحي
    راهبردها
    نتيجه گيري راهبردها
    محصول تمام مطالعات و بررسي ها
    مقايسه وضع موجود و طرح پيشنهادي
    منابع

    این فایل با فرمت پاورپوینت در 34 اسلاید قابل ویرایش تهیه شده است.

    هدیه محصول:
    فایل پاورپوینت اصول و مبانی برنامه ریزی شهری(26 اسلاید)

براي توضيحات بيشتر و دانلود کليک کنيد.

download (1)

 

برچسب ها: پاورپوینت,بافت,تاریخی,فرسوده,شهری,محله,عودلاجان,
[ دوشنبه 2 مهر 1397 ] [ 12:41 ] [ کاووسی فر ]
[ ]

پاورپوینت بررسی مدولاسیون های دیجیتال

پاورپوینت بررسی مدولاسیون های دیجیتال

  • پاورپوینت بررسی مدولاسیون های دیجیتال

    دید کلی :

    دانلود پاورپوینت با عنوان بررسی مدولاسیون های دیجیتال در قالب pptx، قابل ویرایش و در حجم 43 اسلاید شامل مقدمه، کوانتیزاسیون، سیستم باند پایه صوتی دیجیتال PCM، ساختاریک سیستم نمونه فرستنده PCM، عوامل تاثیرگذار بر پهنای باند سیستم PCM، ارزیابی سیستم PCM، نمونه ائی از کاربرد یک سیستم PCM، انواع شیوه های مدولاسیون دیجیتال، مدولاسیون دامنۀ دیجیتال ASK

    توضیحات کامل :

    پاورپوینت بررسی مدولاسیون های دیجیتال

    قالب بندی: پاورپوینت

    تعداد اسلاید: 43 اسلاید


    فهرست مطالب:

    مقدمه

    کوانتیزاسیون       Quantization    

    سیستم باند پایه صوتی دیجیتال   PCM

    ساختاریک سیستم نمونه فرستنده PCM

    عوامل تاثیرگذار بر پهنای باند سیستم  PCM

    ارزیابی سیستم  PCM

    نمونه ائی از کاربرد  یک سیستم PCM

    انواع شیوه های مدولاسیون دیجیتال

    مدولاسیون دامنۀ دیجیتال ASK

    پهنای باند مدولاسیون دامنۀ دیجیتال ASK

    ارزیابی سیستم  ASK

    مدولاسیون فرکانس دیجیتال FSK

    پهنای باند مدولاسیون دامنۀ دیجیتال FSK

    کاربردهای متداول شیوه  FSK

    ارزیابی سیستم  FSK

    انواع هم خانواده های مدولاسیون  FSK

    مقایسه مدولاسیونهای ASK و FSK

    مدولاسیون فاز دیجیتال PSK

    پهنای باند مدولاسیون دامنۀ دیجیتال PSK

    ویژگیهای BPSK

    ارزیابی سیستم  BPSK

    شیوه های چندگانه مدولاسیون های دیجیتال

    مدولاسیون های دیجیتال چندگانه

    کاربردها و ویژگیهای QPSK

    مدولاسیون های دیجیتال ترکیبی

    تاثیر غیر خطی بودن تقویت کننده بر QAM(1)

    کاربردها و ویژ گیهای QAM

براي توضيحات بيشتر و دانلود کليک کنيد.

download (1)

 

برچسب ها: پاورپوینت,بررسی,مدولاسیون,های,دیجیتال,
[ دوشنبه 2 مهر 1397 ] [ 12:07 ] [ کاووسی فر ]
[ ]

مایکروسافت: پشتیبانی ویندوز 7 را با پرداخت هزینه تمدید کنید

مایکروسافت: پشتیبانی ویندوز 7 را با پرداخت هزینه تمدید کنید

  • مایکروسافت: پشتیبانی ویندوز 7 را با پرداخت هزینه تمدید کنید
     
    مایکروسافت اعلام کرده که امکان تمدید پشتیبانی از ویندوز 7 را در قبال دریافت پول فراهم آورده است.
     
    به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از اینکوایرر، ویندوز 7 کمتر از 500 روز دیگر در 14 ژانویه 2020 به پایان عمر  (EOL) خود خواهد رسید، ولی حدود 40 درصد از کامپیوترهای دنیا، که بیشترشان در محیط‌های شرکتی هستند، همچنان از این سیستم عامل محبوب که نه سال از عمر آن می‌گذرد استفاده می‌کنند.
     
    برای نخستین بار، مایکروسافت علنا اعلام کرده که برای کاربرانی که مایل به پرداخت هزینه اعلام شده باشند پشتیبانی از ویندوز 7 را ادامه خواهد داد. این شرکت همین کار را برای ویندوز XP هم انجام داده بود، ولی این کار تقریبا مخفیانه انجام شد.
    این بار مایکروسافت شفاف‌تر عمل کرده: اگر پولش را بدهید کارتان راه می‌افتد.
     
    هزینه‌ها بسته به تعداد (دستمزد به ازای هر دستگاه)، و مدتی که از EoL گذشته باشد متغیر خواهد بود. از این رو تا ژانویه 2023، که تاریخ توقف مطلق است، کاربران این ویندوز مبلغ قابل توجهی را خواهند پرداخت.
     
    مایکروسافت ویندوز 7

    در یک تحقیق که اخیرا انجام شد، مشخص گردید که بیش از نیمی از شرکت‌ها طرحی برای ارتقاء نداشتند.
    برخلاف داستان ویندوز XP، مایکروسافت طرحی را برای مکلف نمودن قراردادی کسب و کارها برای اینکه نشان دهند در مسیر مهاجرت(به ویندوز جدید) قرار دارند مطرح ننموده است.

    مشخص نیست که چنین اجباری از سوی مایکروسافت انجام خواهد شد یا نه، هرچند که تا سال 2022 هزینه لازم به قدری بالا خواهند رفت که عملا برای مایکروسافت صرف خواهد کرد که برای ارتقاء ویندوز به کاربر فشار نیاورد.
     
    مشخص شده که دولت بریتانیا 5.5 میلیون پوند از بودجه عمومی را برای یک سال تمدید پشتیبانی از ویندوز پرداخته است، که دربرگیرنده سرویس‌های حیاتی همچون NHS نبود، به همین خاطر منظور ما تعدادی اندک نیست.
     
    از مدتی پیش ویندوز 7 به یک بمب ساعتی تبدیل شده و به نظر می‌رسد که به اندازه کافی از ماجرای سقوط ناگهانی خاتمه کار ویندوز XP درس گرفته نشده است.
    با این تفاصیل باید ماند و دید که شرکت‌ها چقدر مایلند برای حفظ ثباتشان در این زمینه هزینه کنند.
     

 

برچسب ها: مایکروسافت:,پشتیبانی,ویندوز,7,را,با,پرداخت,هزینه,تمدید,کنید,
[ دوشنبه 26 شهريور 1397 ] [ 8:45 ] [ کاووسی فر ]
[ ]

بودجه 2 میلیارد دلاری پنتاگون در حوزه هوش مصنوعی

بودجه 2 میلیارد دلاری پنتاگون در حوزه هوش مصنوعی

  • بودجه 2 میلیارد دلاری پنتاگون در حوزه هوش مصنوعی
    پنتاگون در یکی از بزرگ‌ترین سرمایه‌گذاری‌های خود در حوزه فناوری‌های نوین، قرار است طی 5 سال آینده بالغ بر 2 میلیارد دلار در بخش هوش مصنوعی ویژه سیستم‌های تسلیحاتی سرمایه‌گذاری کند.
     
    چندی پیش این موضوع را مدیر دارپا در جریان کنفرانسی در واشنگتن اعلام کرد.
     
    دارپا (DARPA) یا آژانس پروژه‌های تحقیقاتی پیشرفته دفاعی، همان طور که از نامش برمی‌آید یک بنگاه پژوهشی و فناوری زیر نظر وزارت دفاع آمریکاست که مسئولیت توسعه و ساخت فناوری‌های نوین را برای استفاده ارتش آمریکا بر عهده دارد.
     
    به گزارش سرویس اخبار جدید تکنولوژی به نقل از پایگاه خبررسانی ورج، استفاده از هوش مصنوعی در سیستم‌های تسلیحاتی پنتاگون به این معناست که ارتش آمریکا می‌تواند با قدرت بیشتری با نیروهای نظامی روسیه و چین رقابت کند.
     
    هر چند شاید در وهله اول صرف 2 میلیارد دلار برای این کار رقم بالایی به نظر برسد ولی آمار و شواهد نشان می‌دهد که میزان سرمایه‌گذاری پنتاگون در حوزه هوش مصنوعی در مقایسه با استانداردهای این سازمان ناچیز است.
     
    به عنوان مثال انتظار می‌رود این مرکز در پروژه خرید و نگهداری هواپیماهای جنگنده چندمنظوره F-35، تریلیون‌ها دلار هزینه کند.
    این موضوع یادآور «پروژه منهتن» است که به ساخت بمب اتم در دهه 1940 میلادی انجامید.
     
    هزینه این پروژه طبق تورم امروزی، حدود 28 میلیارد دلار بوده است.
     

    بر اساس این گزارش، در ماه ژوئیه سال جاری شرکت Booz Allen Hamilton برای یک پروژه تعریف نشده در زمینه هوش مصنوعی برای پنج سال آینده، 885 میلیون دلار بودجه از وزارت دفاع آمریکا دریافت کرده است.
     
    یکی دیگر از پروژه‌های هوش مصنوعی ارتش آمریکا Maven نام دارد که به گوگل سپرده شده است و هدف آن کمک به بهبود شناسایی هدف از روی تصویر می‌باشد.
     
    البته بعدها به دلیل برخی اعتراضات، گوگل تصمیم گرفت این کار را کنار بگذارد و قراردادش را با پنتاگون تمدید نکند.
     
    جالب اینجاست که هر چند برخی کارشناسان معتقدند هوش مصنوعی منجر به جنگ نخواهد شد و این ترس، غیرواقعی است ولی اوایل سال جاری، موسسه رند (Rand) وابسته به وزارت دفاع آمریکا، ضمن تحقیقات خود هشدار داد که تا سال 2040، هوش مصنوعی به کار رفته در ابزار نظامی ممکن است به بروز جنگ هسته‌ای منجر بیانجامد.
     

 

برچسب ها: بودجه,2,میلیارد,دلاری,پنتاگون,در,حوزه,هوش,مصنوعی,
[ دوشنبه 26 شهريور 1397 ] [ 8:12 ] [ کاووسی فر ]
[ ]

کیسه الستومی - کلستومی دو تکه شفاف

کیسه کلستومی چیست

برای انجام کلستومی، جراحان یک سر روده بزرگ را به سوی یک سوراخ قابل رویت به نام استوما در روده بیمار منحرف می کنند. سپس یک کیسه کوچک یا اصطلاحا کیسه کلستومی بر روی استوما قرار می گیرد تا تولیدات زائد روده دفع شده و درون آن جمع آوری گردند که در حالت عادی این محصولات از میان راست روده، مقعد و مخرج عبور نموده و درون توالت تخلیه می شوند.

مراقبت استومی (عمل ایجاد سوراخ درون بدن و هدایت آن به خارج از بدن) چیست؟

استومی به معنای عمل جراحی ایجاد سوراخ در بدن به منظور تخلیه فضولات تولید شده می باشد. استوما در واقع انتهای حالب یا روده بزرگ است که از میان دیواره روده ای می توان آن را به صورت برآمده مشاهده نمود. در زیر به تشریح رایج ترین انواع استومی می پردازیم.

کلستومی

به چه دلایلی از کیسه کلستومی استفاده می شود؟

کلستومی های موقت

برخی از مشکلات خاص در روده پایینی را می توان با استراحت دادن به بخشی از روده برطرف نمود. در این روش بخشی از روده که دچار مشکل است، برای مدتی خالی باقی می ماند و مدفوع از این بخش عبور داده نمی شود. برای این منظور یک کلستومی موقتی یا کوتاه مدت ایجاد می گردد تا اینکه روده بهبود یابد.

کلستومی انتهایی چیست؟

کلستومی به یک عمل جراحی اطلاق می شود که طی آن یک سوراخ (استوما) از طریق بیرون کشیدن انتهای سالم روده بزرگ یا قولون از میان یک شکاف به وجود آمده در دیواره شکمی قدامی و بخیه زدن آن به محل، ایجاد می گردد.

کیسه کلستومی چگونه عمل می کند؟

کلستومی به یک عمل جراحی گفته میشود که طی آن یک سوراخ موقت یا دائم به نام استوما در بدن ایجاد می گردد. استوما به مسیری گفته می شود که از روده بزرگ شروع شده و تا فضای خارج از حفره شکمی امتداد می یابد. این عمل باعث می شود که فضولات و گاز بدن بدون عبور از مقعد، از بدن خارج می شوند. این فضولات درون کیسه ای که در خارج از بدن قرار دارد، تخلیه می شوند.

عمل کلستومی چگونه انجام می گیرد؟

عمل کلستومی به این دلایل انجام می گیرد: عفونت ناحیه شکمی نظیر بروز آبسه یا عفونت کیسه های کوچک قولون روده و ایجاد سوراخ، جراحت قولون یا مقعد (به طور مثال در اثر اصابت گلوله تفنگ)، و انسداد جزئی یا کامل روده بزرگ.

انجام عمل کلستومی چقدر طول می کشد؟

به طور متوسط عمل کلستومی مابین 2 الی 3 ساعت به طول می انجامد. احتمالا بعد از عمل نیز به مدت 2 یا 3 برابر مدت اجرای عمل، به وضعیت بیهوش خواهید ماند. بسته به زمان به هوش آیی (بیدار شدن) پس از عمل و نحوه سازگاری و کنترل کیسه استوما، ممکن است 5 لی 10 روز در بیمارستان بستری باشید.

کیسه کلستومی هرچند وقت یکبار باید تعویض گردد؟

کیسه های معمولی کلستومی هر 3 الی 5 روز یکبار باید عوض شوند. تاریخ تعویض را بر روی نوار تعبیه شده در بدنه کیسه و یا درون تقویم یادداشت کنید تا زمان آخرین تعویض را فراموش نکنید. در صورت احساس خارش یا سوزش در پوست ناحیه استوما (یعنی جایی که کلستومی وارد بدن میگردد)، بی درنگ کیسه را عوض کنید.

آیا کیسه کلستومی دائمی است؟

کلستومی ممکن است موقتی و یا دائمی باشد. این عمل معمولا پس از جراحی روده و یا جراحت روده انجام می گیرد.

عمل جراحی کلستومی چیست؟

کلستومی یک عمل جراحی است که طی آن یک سوراخ برای قولون یا روده بزرگ در میان ناحیه شکمی ایجاد می گردد. کلستومی میتواند موقتی و یا دائمی باشد. این عمل معمولا پس از جراحی روده و یا جراحت روده انجام می پذیرد.

کیسه کلستومی چیست؟

سیستم کیسه گذاری استومی یا کیسه کلستومی، یک وسیله پزشکی به صورت اندام مصنوعی است که مدفوع و فضولات بدن را از طریق یک سیستم زیست شناختی انحراف یافته طی جراحی (قولون، انتهای روده کوچ، مثانه) و ایجاد یک استوما، به بیرون از بدن تخلیه می کند. سیستمهای کیسه گذاری اکثرا در مورد زیر کاربرد دارند: لوله گذاری هدایت ادرار به بیرون از بدن، لوله گذاری به انتهای روده کوچک، و کلستومی.

برای توضیحات بیشتر و خرید بر روی عنوان زیر  کلیک کنید

کیسه الستومی - کلستومی دو تکه شفاف

کانال تلگرام  @ostomyshop

 

برچسب ها: کیسه,الستومی,-,کلستومی,دو,تکه,شفاف,استومی.خرید استومی.پانسمان زخم .خمیر محافظ.کلوپلاست .کلستومی,
[ شنبه 24 شهريور 1397 ] [ 23:27 ] [ کاووسی فر ]
[ ]

کرم محافظ براوا

 

نرم کننده ای قوی با خاصیت محافظتی و آنتی باکتریال  در برابر رطوبت برای مراقبت از پوستهای آسیب پذیر ( در مقابل  اثرات تخریبی لیچ افتادگی).

 

 30% عسل آنتی باکتریال مانیوکا، روغن نارگیل، عصاره گل بابونه آلمانی، آلوئه ورا، روغن گل پامچال (گل مغربی)، ویتامین E، سیلیکون، روغن سیلیکونی.

  • بدون رنگ و اسانس، لانولین، پارابن، استروئید و روغن معدنی.

برای توضیحات بیشتر و خرید بر روی عنوان زیر  کلیک کنید 

کرم محافظ براوا

کانال تلگرام  @ostomyshop

 

برچسب ها: کرم,محافظ,براوا,استومی.خرید استومی.پانسمان زخم .خمیر محافظ.کلوپلاست .کلستومی,
[ شنبه 24 شهريور 1397 ] [ 23:10 ] [ کاووسی فر ]
[ ]

مبانی نظری بررسی مقایسه ای الگوهای تلفیقی جهت ارزیابی عملکرد مالی شرکت ها با روش فازی

مرکز دانلود فایل نگارا | مبانی نظری بررسی مقایسه ای الگوهای تلفیقی جهت ارزیابی عملکرد مالی شرکت ها با روش فازی

  • مرکز دانلود فایل نگارا | مبانی نظری بررسی مقایسه ای الگوهای تلفیقی جهت ارزیابی عملکرد مالی شرکت ها با روش فازی

    دید کلی :

    هدف از این مبانی نظری بررسی مقایسه ای الگوهای تلفیقی جهت ارزیابی عملکرد مالی شرکت ها با روش فازی بصورت کامل و جامع و با منابع جدید می باشد

    توضیحات کامل :

    دانلود مبانی نظری پایان نامه کارشناسی ارشد رشته حسابداری

    *** قابل استفاده برای گروه مدیریت 

    چکيده
    در دنیای رقابتی امروز ایجاد یک سیستم مناسب ارزیابی عملکرد شرکت ها امری ضروری است. هدف این پژوهش ارزیابی عملکرد مالی شرکت های دارویی، گروه فلزات اساسی و گروه خودرو و ساخت قطعات با استفاده از روشی نوین است. از فازی AHP برای وزن دهی به شاخص های ارزیابی عملکرد و از فازی تاپسیس و فازی ویکور برای رتبه بندی شرکت های مورد مطالعه استفاده می شود.

    در این پژوهش از ترکیبی از معیارهای سنتی ارزیابی عملکرد و معیارهای مبتنی بر ارزش برای ارزیابی عملکرد و رتبه بندی شرکت های دارویی، گروه فلزات اساسی و گروه خودرو و ساخت قطعات در سال ۱۳۸۸ استفاده می شود. جامعه آماری این پژوهش شرکت-های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران در صنایع دارویی، گروه فلزات اساسی و گروه خودرو و ساخت قطعات است. استفاده از رویکرد فازی در رتبه-بندی شرکت های بورس دقت اطلاعات ورودی به نرم افزار-های رتبه بندی را به شکل محسوسی بالا می برد. نتایج این پژوهش که به ارائه دو مدل نوین و با دقت بالا در ارزیابی عملکرد مالی شرکت ها منتج شد، می تواند برای گروههای مختلف اعم از سرمایه گذار، سازمان بورس و دیگر استفاده کننده گان، مفید واقع می شود. 

    کليد واژه ها: ارزیابی عملکرد مالی، تاپسیس، ویکور، فازی AHP، معیارهای مالی.

    اهميت و ضرورت پژوهش
    مقابله با چالش های پیش روی سازمان ها نیازمند آن می باشد که مدیران آن ها الگوی مناسبی از اندازه گیری عملکرد داشته باشند تا بتوانند به بهبود مستمر در تمام زمینه ها دست یابند. با ظهور روش های نوین و استفاده از این روش ها به همراه معیارهای مالی سنتی حسابداری (AFP)، ارزیابی عملکرد شرکت ها متحول شد. اما هنوز می توان با استفاده از ترکیب روش های مختلف و استفاده از معیارهای مالی جدید، دقت اطلاعات خروجی را افزایش داد. استفاده از رویکرد فازی، به منظور مقابله با ابهام موجود در داده های ورودی، در کنار نرم افزارهای AHP، تاپسیس ، و ویکور  که هریک دارای ویژگی های منحصر به  فردی می باشند، می تواند یک پژوهش کاربردی ویژه در حوزه ی ارزیابی عملکرد مالی شرکت ها ارائه دهد. شکاف میان مالکان و مدیران یکی از مشکلاتی است، که استفاده از معیارهای سنتی حسابداری نشان داده است که نمی تواند این مشکل را حل کند. با استفاده از ترکیب معیارهای مبتنی بر ارزش و معیارهای سنتی حسابداری می توانیم این شکاف را به نحو چشم گیری کاهش دهیم.این پژوهش درصدد ارائه روش های ترکیبی نوین با استفاده از تکنیک های جدید و ادغام معیارهای حسابداری و معیارهای مبتنی بر ارزش، به منظور پوشاندن نقاط ضعف روش های قدیمی و بررسی تطبیقی نتایج این روش هاست.

    اهداف پژوهش
    نیاز به ارزیابی عملکرد مالی شرکت ها با استفاده از یک روش دقیق به منظور کمک به سرمایه گذاران در اتخاذ تصمیمات ، به  دلیل آن که  تجزیه وتحلیل صورتهای مالی شرکت ها نیاز به تخصص مالی دارد، ضروری به نظر می رسد.
    هدف از این پژوهش، ارائه یک روش ترکیبی، با استفاده از رویکرد فازی و با بکارگیری روش های نوین ارزیابی عملکرد، براساس معیارهای مالی سنتی حسابداری (AFP) و معیارهای مبتنی برارزش (VFP) است.

     مسأله پژوهش
    همان گونه که در بخش قبلي بيان شد، شرکت هاي فعلي، شرکت-هايي هستند که مالکيت آنها در اختيار گروه هاي مختلف مي-باشد و هريک از آنها هدفهاي متفاوتي دارند. طبق نظريه نمايندگي، بين مالکان و مديران شرکت ها ممکن است تضاد منافع وجود داشته باشد. به گونه کلي، تئوري نمايندگي براي تحليل ارتباط نماينده و مالک در واحدهاي اقتصادي که مالکيت و مديريت آن از يکديگر جدا باشد، استفاده شده است، اما بنظر می رسد یک شیوه کارا برای حل مشکلات بین مالک و مدیر وارد کردن یک پارامتر اندازه گیری دقیق مورد تأیید دو طرف است. 

    ارزيابي عملكرد شركت ها از مهمترين موضوعات مورد توجه سرمايه گذاران، اعتبار دهندگان، مديران و دولت ها است. در دنیای رقابتی امروز ایجاد یک سیستم مناسب ارزیابی عملکرد شرکت ها امری ضروری است. سرمایه گذاران علاقه مند هستند دریابند از سرمایه گذاری انجام شده چه اندازه ایجاد ارزش شده است. سرمایه گذاران در بازار سهام همواره درصدد کسب سود بالا هستند، آنها سهامی را خریداری می کنند که از نظر آنها بهترین سهم باشد و بیشترین سود و بازده به آنها تعلق گیرد (یحیی زاده و همکاران، 1388: 92). همچنین سهامداران به عنوان مالکان واحد تجاری، از مدیران می خواهند تا ارزش سرمایه گذاری  آن ها را به حداکثر برسانند. به منظور نیل به این هدف، ازگذشته، با استفاده از سود عملیاتی یا نسبت های مالی به ارائه گزارشی از عملکرد شرکت ها پرداخته شد. نرخهای مالی نقش مهمی در اندازه گیری عملکرد و وضعیت مالی یک واحد تجاری ایفا می کنند. مطالعات زیادی سودمندی نرخهای مالی را به اثبات رسانده است (چن و شمیردا  ،1981: 67). اما به علت اینکه این معیارها دارای نقاط ضعف عمده هستند، عملکرد شرکت ها را به نحو مطلوبی ارائه نمی دهند.

    ارزیابی عملکرد مالی با استفاده از معیارهای سنتی حسابداری نقاط ضعف فراوانی دارد. در ارزیابی عملکرد به روش سنتی به دلیل اینکه فقط به سود حسابداری توجه می شود و هزینه ی تامین منابع سرمایه را لحاظ نمی کند، مورد انتقاد شدیدی قرار گرفته است و روش مطلوبی محسوب نمی شود. در معیارهای مبتنی بر ارزش کلیه  هزینه های تامین مالی در نظر گرفته می شود (یحیی زاده و همکاران، ، 1389: 114). معیارهای مبتنی بر ارزش دو ویژگی دارند: اولاً سود نسبت به سطحی از سرمایه گذاری اندازه گیری می شود که برای رسیدن به آن سطح سود به کار رفته است. دوماً ریسک نوعاً از طریق محاسبه ی هزینه ی سرمایه در نظر گرفته می شود (نوروش و حیدری، 1383: 122-123). با انتخاب معیارهای مبتنی بر ارزش در ارزیابی عملکرد مالی شرکت ها می توان بر هر دو مشکل فائق آمد (آمیلس و دیگران، 2002: 123).

    با توجه به مطالب فوق ، نیاز به ادغام معیارهای مالی سنتی حسابداری (AFP)  و معیارهای مبتنی بر ارزش (VFP ) ، به دلیل آنکه هرکدام از آنها ویژگی های خاص خود را دارند، به شکل محسوسی دیده می شود. اما آیا می توان با استفاده از ترکیب این معیارهای مالی به عنوان ابزارهای سنجش، و ترکیب رویکرد فازی با روش های مختلف به عنوان تکنیک های سنجش به یک روش کارا به منظور ارزیابی عملکرد مالی شرکت ها دست یافت؟

    فهرست مطالب
     

    فصل دوم: مبانی نظری و پيشينه پژوهش    39-9
    2-1- مقدمه    10
    2-2- مباني نظري    12
    2-2-1- نظریه ارزیابی: اساس اقتصادی ارزیابی عملکرد    12
    2-2-2- ارزیابی عملکرد و معیار ارزیابی عملکرد    14
    2-2-3- مالکیت و تضاد منافع    15
        2-2-4- محدودیت های اساسی پژوهشهای پیشین در رابطه با ارزشیابی    15
    2-2-5- پیش بینی ارزش شرکت با استفاده از متغیرهای حسابداری     16
    2-2-6- مدیریت مبتنی بر ارزش    17
    2-2-7- تصمیم گیری چند شاخصه (MADM)    18
    2-2-8- شاخص های ارزیابی عملکرد    19
    2-2-8-1- معیارهای سنتی حسابداری    19
            2-2-8-1-1 بازده دارایی ها……    19
            2-2-8-1-2- بازده حقوق صاحبان سهام    20
            2-2-8-1-3- نسبت P/E    20
            2-2-8-1-4- سود هر سهم    21
    الف) نقاط قوت سود حسابداری    22
    ب) نقاط ضعف سود حسابداری    22
    2-2-8-2- معیارهای مبتنی بر ارزش    22
           2-2-8-2-1- ارزش افزوده اقتصادی (EVA)    23
    انتقادات وارد بر EVA     24
    انتقاد ساختاری و مفهومی (پائولو استانلیف)    24
    انتقاد محاسباتی (روبن اسکالونا)    25                           
    2-2-8-2-2- ارزش افزوده بازار (MVA)    26
    2-2-8-2-3- ارزش افزوده نقدی (CVA)    27
    2-2-9- منطق فازی    31
    2-3- پیشینه پژوهش    34
    2-3-1- پژوهشهای خارجی    35
    2-3-2 پژوهشهای داخلی    37
    2-4- خلاصه فصل    39

    منابع و مآخذ 
    الف- منابع فارسي    
    ب- منابع انگليسي    

براي توضيحات بيشتر و دانلود کليک کنيد.

download (1)

 

برچسب ها: مبانی,نظری بررسی,مقایسه,ای,الگوهای,تلفیقی,جهت,ارزیابی,عملکرد,مالی,شرکت,ها,با,روش,فازی,
[ پنجشنبه 22 شهريور 1397 ] [ 0:21 ] [ کاووسی فر ]
[ ]

خبرنامه


 

دانلود رايگان
معرفي کامل سازمان امور مالياتي
تحقيق نگاهي به اشعار فروغ فرخزاد براساس آرکي تايپ
رپورتاژاگهي چيست
ترموود بهترين گزينه در طراحي دکوراسيون داخلي
دانلود آهنگ باز خوندم واسه تو بابک مافي
پرنده شيشه اي دست ساز
نقش کاغذ ديواري در فنگ شويي و زيبايي محيط کار
رامن | طرز تهيه رامن يا CHICKEN YAKISOBA
2 ميليون تومان در ماه به صورت 100% تضميني ( کار مي کنيم فريلنسر )
پاورپوينت آشنايي با معماري مسجد رحيم خان اصفهان
پاسخنامه کليدي سوالات رياضي و فيزيک کنکور سراسري رياضي 97
لوازم ارايش عمده
بک لينک رايگان
سرور مجازي
اموزش فيزيک يازدهم
اموزش فيزيک يازدهم
پاورپوينت مفاهيم فازي چراغ راهنمايي
ضرورت هاي حقوقي و اجتماعي ثبت نکاح و طلاق و ضمانت هاي اجراي مدني آن
پاورپوينت تحليل برج قابوس (معماري اسلامي)
پاورپوينت پيچ و مهره و گل ميخ ؛ نکات کاربردي پيرامون آن
رپورتاژاگهي چيست و مزيت ان
رپورتاژاگهي چيست
کاربرد کاغذ ديواري در صنعت ترموود
رنگ شناسي در انتخاب بهترين طرح کاغذ ديواري
دانلود آهنگ باز خوندم واسه تو بابک مافي
ترموود بهترين گزينه در طراحي دکوراسيون داخلي
ترموود بهترين گزينه در طراحي دکوراسيون داخلي
عکس هاي سلنا گومز
2 ميليون تومان در ماه به صورت 100% تضميني ( کار مي کنيم فريلنسر )
اموزش فيزيک
پاورپوينت مديريت منابع انساني و چرخة حقوق و دستمزد
مشاوره منابع و روشهاي مطالعه ويژه کنکور تجربي 98
رپورتاژاگهي چيست و مزيت ان
رنگ شناسي در انتخاب بهترين طرح کاغذ ديواري
باز خوندم بابک مافي
پرنده شيشه اي دست ساز هنر ايراني
آلاچيق چوبي ترموود طبيعي ترين المان
ترلان پروانه | بيوگرافي ترلان پروانه بازيگر و مدل ايراني
2 ميليون تومان در ماه به صورت 100% تضميني
پاورپوينت آشنايي با معماري خانه بروجردي هاي کاشان
نمونه سوالات مبحث ژنتيک در زيست شناسي
لوازم ارايش عمده با کيفيت
خريد بک لينک
سرور مجازي با کيفيت


 

 

برچسب ها: خبرنامه,
[ سه شنبه 20 شهريور 1397 ] [ 10:05 ] [ کاووسی فر ]
[ ]

دانلود پاورپوینت آشنایی با جنرال موتورز

مرجع فایلهای آموزشی | دانلود پاورپوینت آشنایی با جنرال موتورز

  • مرجع فایلهای آموزشی | دانلود پاورپوینت آشنایی با جنرال موتورز

    دانلود پاورپوینت آشنایی با جنرال موتورز


    دانلود پاورپوینت آشنایی با جنرال موتورزدسته: مدیریت
    بازدید: 1 بار
    فرمت فایل: ppt
    حجم فایل: 1243 کیلوبایت
    تعداد صفحات فایل: 51

    جنرال موتورز
    تاریخچه جنرال موتورز
    مدیرعامل جنرال موتورز
    رقبای جنرال موتورز
    ورشکستگی

    قیمت فایل فقط 7,500 تومان

    خرید

     جنرال موتورز دریك نگاه

    شركت جنرال موتورز  ( GM )

     سابقه : 101سال ( تاسیس : 1908 )

    بنیانگذار : بیلی دورانت

    ویژگی: قدیمی ترین و بزرگترین خودرو ساز جهان

    حوزه فعالیت : صنعت خودروسازی

    فروش : 6/192 میلیارد دلار

    تعداد خودروهای تولیدی : 9/280/000 دستگاه

    تعدادكاركنان: 335/000 نفر

    رتبه در فورچون: بین 500 شركت رتبه 5

    مدیرعامل: ریچاد واگونر

      تاریخچه

    جنرال موتورز به مرور زمان با خرید شركتهای متعدد و متنوع خودروسازوموتورساز پدید آمده است،

    حیات وی درگرو یكپارچگی اداره مجموعه از یك سو مقابله ومواجهه با رقبای جدی درعرصه خودروسازی ازسوی دیگر است كه بسیار انعطاف پذیرتر و چابكتر از پیش عمل می كنند.

     اما ویژگی این شركت آن است كه برخی از شركتهای تشكیل دهنده این مجموعه عظیم صنعتی، قدمتی فراتر از یك قرن دارند در سال 1897، شركت خودروی اولدز كه قدیمی‌ترین واحد جنرال موتورز محسوب می شود با سرمایه 50 هزار دلار توسط رانسوم اولدز تاسیس شد.

    دو سال بعد با ادغام این شركت با كارخانه های موتور بنزینی اولدز، كارخانه های موتور اولدز تشكیل شد و اولین كارخانه مخصوص ساخت خودرو در آمریكا به راه افتاد .

    سالهای 1902و 1903 به ترتیب شركت خودروی كادیلاك در دیترویت توسط هنری لیلاند و شركت موتور بیوك توسط دیوید بیوك تاسیس شد. این دو شركت بعدها به جنرال موتورز پیوستند.

     یك سال بعد، بیلی دورانت كنترل شركت موتور بیوك را برعهده گرفت. اما نقطه عطف صنعت خودرو در سال 1908 پدید آمد كه تحت رهبری بیلی دورانت، شركت جنرال موتورز متشكل از شركت موتور بیوك تاسیس شد.

    در 1967 در یك تغییر ساختاری، شركت به صورت گروههای مجزای خودروهای سبك و كامیون، بدنه و مونتاژ، قطعات خودرو و بخش خارجی از آمریكا درآمد  

    در 1983، جشن 75 سالگی شركت با 235 میلیون خودروی تولیدی همراه شد.

    1990، اولین خودرو با كیسه هوا تولید شد.

     درهمین سال، شركت، اولین خودروی سواری نوع كوچك به نام ساترن را عرضه كرد. هدف از راه اندازی بخش ساترن، تبدیل خط مونتاژ سنتی به كارگروهی نوآورانه بود.

    جنرال موتورز در 33 کشور، کارخانه خودروسازی دایر کرده است و محصولات خود شامل سواری و کامیون را به بیش از 200 کشور می فروشد.

    بیش از 25 هزار تأمین کننده جهان، قطعات خودروهای تولیدی شرکت را تأمین می کنند. 

    فایل پاورپوینت 51 اسلاید

    قیمت فایل فقط 7,500 تومان

    خرید

    برچسب ها : جنرال موتورز , تاریخچه جنرال موتورز , مدیرعامل جنرال موتورز , رقبای جنرال موتورز , ورشکستگی

براي توضيحات بيشتر و دانلود کليک کنيد.

download (1)

 

برچسب ها: دانلود,پاورپوینت,آشنایی,با,جنرال,موتورز,
[ چهارشنبه 14 شهريور 1397 ] [ 8:32 ] [ کاووسی فر ]
[ ]